Dobrý den,
potřebovala bych osadit dvoje dveře v pokoji a ložnici, rozměr 80 cm včetně rámu. Dveře mám už koupené, jen je třeba je umístit.
Moc děkuji za nabídky. Napište mi prosím i cenu.
Přiložila jsem pár fotografii, aby si každý mohl udělat obrázek o tom, jakou práci pan Hron odvedl. (Ty poškrábané, jsou ony dveře, o kterých pan H. tvrdí, že jejich montáž proběhla v pořádku.) Kliky pak namontoval přítel, jen dokoupil potřebné a během hodiny, to měl hotové, i když to předtím nikdy v životě nedělal. Výhrůžky žalobou mi opravu nepřijdou namístě.
Uvažovali jsme s přítelem, že se obrátíme na ČOIku, nakonec jsme si řekli, že si nebudeme přidávat práci (peníze už beztak neuvidíme.) :-(. Při posledním setkání jsem p. H. řekla, že si na dodělání zakázky seženeme jiného řemeslníka. (Zvažujeme i variantu, že snad bude lepší ty zničené rámy dveří celé vyměnit.) Komentářům p. H. jaká jsem, protože s ním nekomunikuju, tak moc nerozumím. Řekla jsem mu to jasně a myslím, že vzhledem k situaci i dostatečně zdvořile. Navíc nechápu, proč komentuje naše dohody s jinými řemeslníky, když je nikdy osobně neviděl. Upřímně, může být rád, že narazil na nás, a ne na někoho, kdo tu žalobu podá na něj.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
K referenci pani Kašparové . Místo slohového cvičení co napsala ona , napíšu fakta . Podlahy v místnostech neměly stejnou výšku , futura od dveří byla o půl centimetru širší než dveře , proto nedovíraly, špatný výrobek , pozná se až , při namontování . Zámky a kliky nepatřily do dveří , jiný typ. Muselo by se všechno vybourat a reklamovat . Na to jsem upozorňoval . Nebo to nějak upravit , aby se dalo zavírat . To jsem nabídnu . Zákaznice se mnou přestala komunikovat, nezvedala telefony . Pak napíše takovou špínu . Vůbec se nedivím , že jí to předchozí firma ne dodělala , asi je to její způsob chování . Paní Kašparová , ve své referenci , zapomněla uvést , že první dveře , které byly od výrobce v pořádku , byly osazené správně. Proto varuji všechny řemeslníky i mojí konkurenci , před touto zákazníci . Za její referenci a po špinění , zvažuji žalobu . Roman Hron 9.2.18 . Paní Kašparová přiložením fotografií jasně poukázala , na to že futura jsou osazená dobře , problém je ve špatně vyrobených dveřích , které měli reklamovat , jak jsem jim říkal . Skvrny na futrech udělal přítel paní Kašparové , jelikož odstranil nezaschlou montážní pěnu , na to jsem ho upozornil , že tím dveře poškodí . Původní zámky , ze starých dveří do nových nepasovaly. Nemám čas ani chuť odpovídat paní Kašparové na její hystericky reference a neustále něco obhajovat . Celou záležitost předávám svému právnímu zástupci k posouzení . Roman Hron