Žaluzie na jednom receiveru se chovají správně a není problém je nastavit. Žaluzie na druhém receiveru/motoru jsou problém. Měly špatné limity a jezdily v opačném směru. Pomocí odpojení jednoho receiveru (oba jsou na stejném jističi) jsem provedltovární reset (double power cut atd) u problémového okna a zkoušel vše nastavit podle manuálu. Všechny popsané postupy na změnu směru nefungovaly a v nějakém bodě žaluzie přestaly reagovat i na tovární reset.Více...
Za diagnostiku bez opravy docela hodně peněz.
Navržena výměna motoru za vysokou cenu. Výměnu motoru jsem později udělal sám a zjistil jsem, že v motoru stejně nebyl problém, takže firmou navržené řešení bylo špatně.
Do ověřených hodnocení se počítají pouze zakázky uskutečněné přes portál NejŘemeslníci.
Ostatní hodnocení se také několika různými způsoby kontrolují, ale do ověřených se nepočítají.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení. Nemohu na 100% hodnotit výsledek. Námi navrhované řešení jste si nakonec realizoval sám. Nelze tedy říci jestli vše proběhlo tak jak mělo a proč Vám to stále nefunguje. Pokud bychom to realizovali celé a stále by to nebylo opravené, tak pochopím špatné hodnocení, ale v tomto případě mi nepřijde spravedlivé psát, že jsme něco provedli špatně. Pokud by po výměně motoru stále problém přetrvával, tak by jsme věc řešili dále, dokud by se nevyřešila. Nemáme případně problém přiznat případnou chybu, vzít motor zpět a vyměnit reciever. Toto nám, ale umožněno nebylo a vy jste se už neozval. Dále nechápu poznámku k ceně motoru. Z čeho vycházíte, že námi nabízený motor byl drahý? Byl to kus za kus a byl nabídnut ihned k výměně. Je jasné, že když si to objednáte přes internet, kde najdete nejlevnější cenu tak asi seženete motor levněji. U nás máte záruku na práci i motor. Teď pokud se Vám motor pokazí, nikdo Vám ho zadarmo nevymění. U firmy ( u naší) to tak je. Souhlasil jste s cenou a po zjištění příčiny, jste si chtěl motor opatřit sám. Nemůžeme přijet k zákazníkovi říci mu v čem je problém a pak, když si opatří motor sám mu neúčtovat nic za prvotní výjezd a zjištění příčiny. To bychom jako firma moc dlouho nemohli fungovat. Přeji, ať se dílo podaří s někým dalším dotáhnout do konce. Vidím, že jste vyvěsil novou poptávku, tak se Vám snad někdo ozve. S pozdravem studio Řemesel